Khamis, 25 September 2014

Keputusan rasmi PRK N01 Pengkalan Kubor | PAS malu besar!

Jumlah pengundi : 24,039
Turn out : 17,674 (73.52%)
Undi BN : 9,991 (56.28%)
Undi PAS: 7,326 (41.43%)
Undi BEBAS: 38 (0.21%)
MAJORITI : 2,635 (14.86%)

Tapi Harakah dalam entry yang telah 'dipadam' dengan tajuk Jumlah undi BN di kubu kuat merosot. Yang mana merosot? BN mendapat majority besar tu kan? Lebih besar dari PRU 13 yang lalu.

Manakala menurut Malaysiakini, majoriti BN berkurangan kepada antara 1,200 hingga 1,300 undi.

BN sebelum ini menang mengalahkan calon PKR dan bebas dengan majoriti 1,736 undi.

TUMPAT 25 Sept. - Barisan Nasional (BN) dijangka mempertahankan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Pengkalan Kubor dengan majoriti melebihi 1,000 undi.

Pengumuman rasmi mengenai keputusan Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN tersebut akan diumumkan oleh Pegawai Pengurus Pilihan Raya, Mohd. Sobri Ramli pada pukul 9 malam ini.

PRK itu menyaksikan pertembungan di antara calon BN, Mat Razi Mat Ail dengan calon Pas, Wan Rosdi Wan Ibrahim dan Izat Bukhary Ismail Bukhary (Bebas). -


more updates ..



# sila like "kami undi pakatan rakyat"





RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

9 respon:

Monkey Shooter berkata...

Doa laknat, doa supaya dibutakan mata penyokong UMNO dan sebagainya......Cuba doakan pula supaya Nik Jet (Mini Cooper) dibutakan mata supaya tak boleh memandu Mini Cooper yang menjadi fitnah berleluasa kerana rakyat fikir "Kepimpinan Ulama" adalah dengan hidup "bersederhana" tidak seperti pemimpin UMNO. Rupanya sama sahaja, anak sendiri hidup nak bermewah dan ada mat serban di Temerloh yang gila nak hidup bermewah dengan Vellfire dan Ketua Parti yang nak berpelukan dengan UMNO? Apa hal Tuan Guru? Tak mahu doa laknat ke?

bat8 berkata...

Tuan

Mana dia kehebatan jentera pilihanraya yang sering dilaungkan dengan sombong dan takabur oleh orang2 PAS untuk menghina PKR dan DAP.

PRK Pengkalan Kubur di Kelantan, tuan, kubu kuat PAS dimana PAS sudah memerintah selama 24 tahun. PK bukang kat Selangor weyyyyy....

Kalau hebat bagaimana dok laung dengan takabur, sepatutnya UMNO yang makan debuuuuuu.....malu..malu PAS

tebing tinggi berkata...

Tahniah UMNO atas kejayan ,rakyat masih menaroh keperchayaan ,dan harus memperbaikinya.

Tanpa Nama berkata...

Ambo memey saye PAS. Tapi gat lo nim beci ko presiden agah tu ambo pakoh BN

Tanpa Nama berkata...

Ambo memey saye PAS. Tapi gat lo nim beci ko presiden agah tu ambo pakoh BN

Tanpa Nama berkata...

PAS UG pergi mampoooos hebat sangat ke jentera praya. Hei! Hadi n Din ayam lepas lu punya PAS UG lagi mampoooos.PASma bila nak daftar?

Tanpa Nama berkata...

Padang muke mung. Presideng bodo sombong

Tanpa Nama berkata...

Bohong...menang pun buat apa. Pembohong, depa bohong. Depa nak dapat kemudahan. Tunggulah PRU baru depa tunjukkan belang depa. Jgn mimpilah BN nak rampas kelantan. Da masak perangai depa ni

Tanpa Nama berkata...

Depa bohong harta orang harta pas cuba tanya ustaz Hasan razak kulim kedah