Sabtu, 13 September 2014

Status seks murid sekolah rendah di FB mengejutkan

Entah apa yang sudah jadi dengan kanak-kanak zaman sekarang ini. Tidak pasti sama ada mereka ini tidak tahu atau buat-buat tidak tahu tentang perkara yang betul atau salah.

Lihat sahaja status berkahwin yang telah dimuat naik oleh kanak-kanak ini. Status berkahwin ni satu hal. Satu lagi, mereka ni bercakap dah macam laki bini..dah la kat FB pulak tu , lihat apa yang mereka komen dibawah.


Ini sememangnnya menjelikkan. Tidak tahulah siapa yang patut dipersalahkan. Media? Ibu Bapa? Teknologi? Yang pasti kerajaan memerintah harus mengkaji sedalam-dalamnya dan menukar pemerintahan dari sekular ke Islam.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Naquib Aiman berkata...

Saya salahkan media kerana pihak media tidak memeriksa hal ini dengan teliti
Sebenarnya mereka berdua adalah rakan sebaya saya (Tingkatan 1,bukannya sekolah rendah).Akaun FB perempuan itu dikawal oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.Pihak itu melibatkan lelaki itu (rakan saya) tentang hal seks itu.Jadi , berita ini menyebabkan salah faham dan memalukan rakan saya.Saya tahu mereka tidak ada hati untuk bercinta sesama sendiri.Sekian,terima kasih

Naquib Aiman berkata...

Saya salahkan media kerana media tidak memeriksa hal ini dengan teliti.Sebenarnya mereka berdua ialah rakan sebaya saya (Tingkatan 1,bukannya sekolah rendah).Mereka tidak ada hati untuk bercinta sesama sendiri.Akaun FB Noor Izzati (Perempuan terbabit) dikawal oleh pihak lain dan bukannya perempuan itu.Jadi,pihak yang mengawal akaun FB perempuan itu membuat status tentang hal itu melibatkan Zuhairy Hakimi (Lelaki terbabit).Ini menyebabkan salah faham terhadap rakyat lain.