Khamis, 29 Januari 2015

Adi Putra masih mahu lakonkan babak ranjang walaupun sudah mengerjakan Haji

Kenyataan Adi Putra yang tak menolak jika diberi watak adegan panas baru-baru ni memang jadi gosip panas..

Mana taknya, dia ni kan sekarang dah bergelar Haji Adi Putra tapi masih tak kisah untuk berlakon adegan ranjang..

Memang dia ni telah mendapat kritikan hebat dari semua orang.. Antaranya, Abby Abadi sendiri telah tegur Adi ni sebab masih lagi duk terima adegan panas.. Korang tahu Adi relax jelah.. Dia tak cepat melatah, still dengan pendirian dia..

Walaupun dapat banyak kritikan dia masih lagi nak lokankan jugak..

Menurut Adi lakonan yang dibuat tu hanya mengikut tuntutan watak dalam lakonan.. Bagi Haji Adi dia kata terpulang la pada individu walaupun dah bergelar haji nak membataskan watak atau tak..

“Saya tidak mahu cepat melatah dalam hal ini. Periuk nasi saya dalam bidang lakonan dan apa yang dilakukan juga atas dasar kerja serta untuk menghidupkan watak semata-mata,” ujarnya..

So korang semua nampak tak kat situ Adi ni memang sangat kebal.., dia tak terima sikit pun nasihat dari korang.. Dia still dengan pendirian dia.. Pada Miss A, kalau dah bergelar Haji tu lebih baik membataskan lakonan babak panas.. Rezeki tu ditangan Allah bukan di tangan lakonan babak panas.. Ye dak? Izzue Islam ok je tak sentuh pelakon wanita.. Miss A


Bagi mereka yang kembali ke tanah air, beberapa perkara boleh diperhatikan bagi melihat keberkesanan ibadah haji yang dilakukan. Antaranya ialah perubahan pada sikap, wajah, akhlak dan cara hidupnya apabila ia kembali daripada menunaikan haji.

Amal ibadahnya bertambah baik dan ia rajin melakukannya berbanding sebelumnya. Dia tidak lalai dan cuai melakukan amal ibadah kepada Allah SWT. Dia terus meninggalkan apa-apa saja perkara maksiat dan dosa apa lagi perkara makruh dalam kehidupan sehariannya. Sifat jahat dan keji seperti tamak, hasad, dengki, sombong, takabur, bakhil, angkuh, membazir, boros dan sebagainya terus terhakis daripada dirinya.

Mereka menjadi seorang yang berakhlak baik seperti bertawaduk, merendah diri, tolong menolong, dermawan, bercakap benar, amanah, jujur, pemurah dan akhlak terpuji.

*Kalau pergi Haji sekadar pada nama dan nak tunjuk pada orang .. dah tau la Haji tu cap apa .. hehehehehe...

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Tanpa Nama berkata...

itu lah tandanya adi putra dah dapat haji marlboro...

Tanpa Nama berkata...

"Periuk nasi saya dalam bidang lakonan dan apa yang dilakukan juga atas dasar kerja serta untuk menghidupkan watak semata-mata".

ini macam kalu, boleh lah adi putra berlakun filem porno kalau diniatkan atas dasar kerja, dan selagi mana dia mampu menghidupkan kote... ehh silap... menghidupkan wataknya. kira halal laa tu...