Jumaat, 27 Mac 2015

Ada blogger pakatan sudah belot?

~ pen buruk online ™

Kalau tengok blogger pro UMNO mereka terus konsisten menyerang pakatan rakyat walaupun kadang-kadang artikel mereka tidak masuk akal dan melucukan.

Seperti lagaknya mengampu untuk terus mendapat tajaan dari UMNO demi sesuap nasi. Itu belakang kira ...

Strategi UMNO melalui pemikir-pemikir mereka Nampak Berjaya sebenarnya untuk memecah belahkan pakatan rakyat. Hakikatnya mereka lebih kehadapan dalam menyusun strategi untuk mengalahkan pakatn rakyat.

Mungkin siapa tahu, dalam pakatan rakyat sudah tiada bijak pandai untuk mengimbangi pemikir-pemikir dalam UMNO. Pakatan Rakyat sekarang hanya mengharapkan simpati rakyat. Jika simpati sudah tiada, apa akan jadi pada pakatan rakyat?

Itulah yang aku bimbang sekarang, pakatan rakyat retak menanti belah

Ditambah pula dengan semakin kurang dokongan dari blogger pro pakatan. Sebaliknya ramai yang memilih untuk berdiam diri dan ada juga blogger yang mesra pakatan sekarang sudah terbalik dengan menyerang pakatan. PAS terutamanya menjadi serangan ...

Kenapa ..? Sebab Haji Hadi seorang dan dakwaan ada golongan yang ingin bersatu dengan UMNO?

Atau yang lebih besar lagi kita sudah termakan umpan pemikir-pemikir UMNO???

Tepuk dada Tanya selera.


more updates ..



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: