Jumaat, 12 Jun 2015

Benarkah Tasha Shila berselfie hanya eerseluar dalam dan tersebar ..?

Reda isu mengenai pelawak lucah, terbaharu dunia hiburan tanah air digemparkan dengan foto seorang artis wanita popular didakwa beraksi separuh bogel, tersebar di laman-laman sosial.

Menerusi laporan portal AstroGempak menyebut, foto tersebut menunjukkan seorang wanita persis pelakon drama popular sedang ‘selfie’ di hadapan cermin tanpa pakaian dan hanya berseluar dalam.

Aksi berani wanita tersebut telah mendapat kecaman sebahagian besar pengikut di laman Instagram sehingga terdapat beberapa klu yang menjurus kepada seorang pelakon yang pernah memenangi anugerah beberapa tahun lalu.

Bagaimanapun menerusi kapsyen pada gambar tersebut dipercayai pelakon berkenaan dianiaya oleh rakannya sendiri.

"Rasanya kawan perempuan pakwe dia saja mesej dia suruh kasi gambar bogel sebab handphone boyfriend dia dipinjam oleh kawannya. Astaghfirullah tak malu ke? Dahlah **** silikon. Yang kelakarnya **** berwarna hitam dan tak center sebab pakai silikon. **** sepatutnya ditengah-tengah bukan di atas cik kak oi...".

Blogger Rotikaya terus menamakan pelakon tersebut sebagai Tasha Shila walaupun masih cuba menghubunginya bagi mendapatkan kepastian lanjut

Manakala Malaysiakini melaporkan begini;


Terlajak perahu boleh diundur, terlajak beraksi separuh bogel depan kamera susah untuk diselesaikan.

Ia akan menjadi lebih bermasalah apabila si tuan badan boleh bersembunyi, namun peminat menyasarkan kritikan dan pandangan kepada teman lelakinya pula.

Itu berlaku kepada seorang artis wanita yang didakwa mengirim gambar seksinya kepada individu terbabit sebelum ia tersebar kepada umum.

Wanita itu dikatakan merakam imej selfienya menggunakan iPhone 6 dalam sebuah bilik tanpa memakai seurat benang pun di bahagian atas badannya sehingga menampakkan buah dada.

Pelakon dan model hujung 20-an itu bagaimanapun kelihatan memakai seluar dalam.

Imej wanita yang dilihat berambut panjang paras bahu itu tersebar meluas dalam media sosial seperti Twitter dan aplikasi WhatsApp sejak malam tadi.

Malaysiakini sedang cuba mendapatkan reaksi artis terbabit.

* Jika benar, sama persis pendaki Gunung Kinabalu yang beraksi lucah, sesiapa yang terlibat harus juga dihukum. Artis ke ulama ke ... undang-undang harus ditegakkan.

Pihak berkaitan jangan menutup sebelah mata kerana mereka artis. Artis jugalah menjadi ikutan muda - mudi sekarang!

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

* silikon. pun kalau dapatttt, tak hingatt dunia!