Rabu, 29 Julai 2015

Ini rupanya yang berlaku semasa pertemuan empat mata Muhyiddin - Najib


"Kemudian saya tanya, adakah 'you' nak cakap apa-apa dengan saya, dia rasa susah nak cakap. Adakah bermakna nama saya tidak tersenarai? Apabila dia mengangguk,
saya kata terima kasih," katanya pada sidang media di kediamannya, di sini hari ini.

Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini mendedahkan telah mengetahui pengguguran jawatannya sebelum pengumuman
dibuat Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, semalam.

Menurutnya, ketika diminta kepastian tentang penggugurannya, Najib hanya mengangguk.

"Beliau (Najib) beritahu (pengguguran Muhyiddin) selepas perbincangan dan berikan pandangan serta pendapat beliau dan saya juga jelaskan apa-apa yang patut
saya jelaskan.

"Kemudian saya tanya, apa tujuan saya dijemput, adakah ada kaitan dengan rombakan jemaah menteri? Beliau mengangguk.

"Kemudian saya tanya, adakah 'you' nak cakap apa-apa dengan saya, dia rasa susah nak cakap. Adakah bermakna nama saya tidak tersenarai? Apabila dia mengangguk,
saya kata terima kasih," katanya pada sidang media di kediamannya, di sini hari ini.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Tanpa Nama berkata...

DUIT SAPU DAH BERBILION APA NAK HAIRAN KENA PECAT PUN RAKYAT MASIH MENDERITA.INILAH ALIHAN SERTA PAKATAN DIANTARA PEMECAT DGN YANG KENA PECAT.BAGI MENGUBAH RAKYAT MENUMPU PADA 1MDB,42 BILION 700 JUTA YANG HILANG TAK TERJAWAP.NAJIB HARUS DITANGKAP

Unknown berkata...

Selesaikan semua ini demi bangsa agama dan Negara.

Tanpa Nama berkata...

rakyat dah hilang kepercayaan.......
rakyat tak boleh terima derma.....rasuah konon.....
pemimpin/orang atasan .........?