Khamis, 5 Januari 2012

Gempar: Ustaz Azhar Idrus dituduh berkhalwat di dalam tandas masjid!

Begitulah rutinnya blogger pro UMNO, apabila mereka tidak suka kepada seseorang, maka seks sahajalah menjadi makanan mereka dalam memburukkan yang tersebut itu.

Sudah banyak taktik sebegini digunakan terhadap pemimpin pakatan rakyat.

Terbaru adalah "pertanyaan" yang mirip kepada menuduh Ustaz Azhar Idrus "brmain" atau mudah cakap berkhalwat degnan seorang gadis dalam tandas perempuan di Masjid Kampung Jambu Bongkok, Terengganu.









Tajuk artikel "Benarkah Penceramah Agama Azhar Idrus Pernah Main Dengan Seorang Wanita Dalam Tandas Masjid Jambu Bongkok...? Sila Jawab..." yang PBO tinjau dari blogger pro UMNO.

http://medan-info-kita.blogspot.com/2012/01/benarkah-penceramah-agama-azhar-idrus.html

Dan cerita asal datang dari blog Sanggah Tok Janggut:

http://sanggahtokjanggut.blogspot.com/2012/01/ustaz-azhar-apa-buat-dalam-tandas.html

antara pertanyaan blog tersebut;


cuma kita menuntut penjelasan dan ingin tahu daripada Ustaz Azhar berkaitan dengan peristiwa jam lebih kurang 1.00 pagi di kawasan Masjid di Jambu Bongkok, Marang, Terengganu ....( di Jambu Bongkok hanya ada satu sahaja masjid)

Apa keperluan Azhar dikatakan berada dalam tandas wanita di masjid itu dan dalam masa yang sama turut ada seorang wanita lain didalam tandas tersebut...?

Kelibat Azhar itu disedari oleh penduduk kampung dan memangil beliau keluar dan Azhar dikatakan memberikan alasan untuk mengambil wudhu.... Wudhu untuk sembahyang apa pada jam lebih kurang 1.00 pagi....? Kenapa menggunakan tandas wanita sedangkan tandas lelaki bersebelahan?

Menurut sumber lagi, ketika Azhar berbual dengan penduduk kampung, kelihatan seorang perempuan keluar dari tandas yang sama dan bergerak ke tepi pantai dan katanya perempuan itu dikenalpasti adalah wanita muda dari Dungun,Terengganu...!

Kita tidak menuduh apa-apa cuma mahu penjelasan daripada Azhar Idrus apakah yang sebenarnya berlaku pada malam tersebut...?


Agaknya puak-puak ini tidak senang dengan kehadiran ramai anak muda untuk mendekati Islam. Ejen-ejen iblis ini tidak senang dengan kebangkitan Islam.

Cuba tengok ini, agaknya ini yang sangat dibenci oleh blogger2 tersebut?



Mereka tidak senang, kepanasan kerana syiar Islam hendak ditanam dalam diri anak muda. Jauhi zina di malam countdown.

PBO tidak taksub kepada Ustaz Azhar Idris. Jika benar ada bukti, tampilkan dan buat dakwaan. Berapa haribulan, siapa nama saksi. Dedahkan. Jangan sekadar melontar batu dan sembunyi tangan.

Benarlah dunia akhir zaman, para ulama, ustaz dan ilmuan dicaci dan difitnah, tetapi perompak, perasuah diangkat tinggi. wallahhu'alam.

PBO: kenapa harus anda pangkah UMNO lagi PRU 13? Ayuh kita ranapkan mereka.




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

4 respon:

otaklunyai berkata...

dah jatuh hukum WAJIB utk menjatuhkan amno laknatullah ni... amat sesat lagi menyesatkan...

Ir MIM NUSANTARA berkata...

..Kadang2 dlm tergesa2 nak ketandas, lebih2 lagi tandas sebelah menyembelah, kita mungkin tersalah masuk tandas.dan kalau ada org menggunakan tandas, ketika itu, nampaklah macam ada APA2...ini pernah berlaku kpd saya.saya tersalah masuk tandas perempuan! Mujur tak ada org perempuan didalam tandas, kalau tidak, tentu MENJERIT hamba tersebut. Jadi JGN Bimbang dan Ragu pd Ustaz Azhar, dia mungkin tersilap masuk tandas, kot...

Dan Bercakap pasal terSILAP dan terSALAH TAFSIR mengenai sesuatu kejadian, pernah Rasullullah SAW, satu ketika sedang berjalan dgn salah seorang isterinya. Ketika itu keaadaan GELAP, dan telah terserempak Rasullullah SAW dgn 2 sahabat. Para sahabat, tertanya2, dgn sapa Rasullulah berjalan? Mujur Rasullullah segera memberitau, bahawa yg berjalan dgn dia ketika itu, adalah isterinya....jadi tak adalah GOSSIP2 Negatif,
mcm satu kisah Aisyah yg dituduh dan digossipkan dgn salah seorang sahabat, sehingga ALLAH SWT menurunkan Surah bagi menangkis gossip tersebut..

Manusia ni kadang2 mcm2 prasangka BUROK...

Tanpa Nama berkata...

Nabi lagi kena fitnah tambah ustaz azhar nak buat macam mana melayuni memang suka fitnah kalau tidak tak sedap cerita. melayu kebangsaan lagi terok tak dapat finah lawan kawan pun dia fitnah. umno katakan.

PokAmid berkata...

Menteri si anak yatim heboh dengan Robengah tak dijadikan bahan utama puak UMNgOk kerana kemaksuman (ada ker istilah ini?) pemimpin UBN!!