Ahad, 10 Februari 2013

Eksklusif: Perancangan UMNO dan PERKASA cetus huru hara jika kalah PRU 13 terbongkar

Tajuk ini sepatutnya letak tanda soal (?) kerana ia tidak pasti seperti juga tidak pastinya Tun M diampu oleh Najib dan geng UMNO yang mengatakan bahawa pakatan akan mencetuskan huru hara jika pakatan kalah pada PRU 13 nanti.

Tak salah kalau kita kata yang akan cetus huru hara itu adalah dari UMNO dan PERKASA itu sendiri kerana sejak beberapa tahun kebelakangan ini, merekka mempunyai satu "hobi" untuk membuat huru hara ke atas pakatan rakyat.





# sila like "pakatan rakyat supporters"


Siapa yang megnhalang Anwar dengan 7 biji treller baru-baru ini?

Siapa yang bersekongkol dan berpakat untuk membuat huru hara untuk menyekat kehadiran ANAK ke Felda?

Siapa yang membaling kasut ke dalam masjid?

Siapa yang membuat provokasi dan mengupah samseng untuk mengacau cerama pakatan?

Siapa yang membaling objek keras terhadap mereka yang hadir ke ceramah pakatan?

dan banyak lagi peristiwa yang cukup untuk membuktikan UMNO dan PERKASA akan membuat huru hara.

Siapa .. siapa lagi kalau bukan UMNO dan PERKASA yang takut dengan kekalahan mereka dan kemaraan pakatan.

Jadi kalau ada orang cakap huru-hara tu akan dicetuskan oleh pakatan, aku cakap itu cakap orang yang sedang nazak dan bersedia untuk ditalqinkan.


“Bagi kami, kenyataan demi kenyataan yang mendakwa pembangkang akan menghuru-harakan negara kita ini sebagai satu perang psikologi yang dilancarkan oleh BN.

“Oleh kerana mereka tahu akan tewas pada PRU13, maka taktik itu digunakan dengan sebaik-baiknya,” katanya.

“Kita boleh tengok dari segi sejarah, pihak mana yang tidak boleh menerima kekalahan.Contohnya seperti di Perak, di mana kerajaan PR yang dipilih rakyat ditumbangkan dengan cara yang keji.

“Selain itu seperti di Terengganu, Pas menang pada Pilihan Raya Umum 1999, maka wang royalti ditarik balik dan ditukarkan kepada wang ihsan. Ada banyak contoh lain, jadi siapakah yang tidak menerima kekalahan?” katanya

http://www.sinarharian.com.my/politik/najib-tak-perlu-bimbang-kata-pemimpin-pr-1.129866?localLinksEnabled=false




Akhir sekali bagi yang terlepas video ni, boleh saksikan betapa busuknya hati mereka untuk cetus huru hara.




Tapi kita sebagai rakyat yang sudah matang tidak akan terpengaruh dengan provokasi "kuno" ala Tun Mahathir. Aku sendiri menyeru semua penyokong pakatan rakyat agar terus memelihara nilai keharmonian yang selama ini kita pertahankan.

UMNO dan PERKASA tolonglah jadi anak lelaki yang bertarung secara adil dalam gelangang politik. Sebelum dikafankan, bertarunglah secara anak jantan , adil dan saksama.

Jangan dan aku ulang jangan ulangi pembohongan besar seperti isu air di Kelantan rujuk

(Video) Bukti Najib pembohong besar di Kelantan

Kesimpulan, tak usah layan parti yang sedang nazak, orang nazak memang meracau bukan-bukan. Ayuh kita tumbangkan UMNO/BN pada PRU 13 nanti. sebarkan artikel ini ..




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

6 respon:

Tanpa Nama berkata...

Yelah, UMNO ni tu memang jahat belaka, yg baik kan kita, yg masuk syurga semua ahli kita kan. UMNO ni tempat dia neraka jahannam. PAS je yg layak kan, x zalim, x makan rasuah, x main bini org, pembela rakyat yg sejati lg terpuji, wahyu dan kasyaf tu untuk org PAS je, malaikat turun pd org PAS je dlm usrah dan tarbiyah. hebat sungguh kita ni ahli PAS. The Choosen.... terasa hebat mcm org Yahudi juga kan, kan...

Tanpa Nama berkata...

jawapan untuk komen pertama dia atas:ko nih dah memang lebih teruk dari binatang,memang tak ada akal,sia2 je akal yang Allah SWT kurniakan,baik ko jadi anjing la lagi bagus!Neraka untuk manusia yang ingkar,yang melawan hukum Allah SWT,yang munafik,pemimpin yang zalim,pemimpin yang hidupnya siang malam terlibat dengan rasuah etc.Tak paham jugak,elok la jadi babi ok!ptuihhhh

Tanpa Nama berkata...

Ummnu nampak jalan mati di depan.

Tanpa Nama berkata...

Pandai pun kau...ingatkan kau bodoh tahap cipan....hehehe...abu...

Tanpa Nama berkata...

As salam semua.Cukuplah..tak payah buat fitnah lagi. Kenapa suka buat andaian yang negatif dan tuduh orang lain tak betul. Adakah diri sendiri tu dah cukup betul. Bertaubat dan berubahlah kepada kebaikan untuk memimpin manusia ke jalan yang diredai bukannya jalan menuju kehancuran. Wassallam.

Tanpa Nama berkata...

Taupun kau... Eloklah kau dah mengaku UMNO tu jahat. Semoga kau diberi hidayah dan taufik supaya tidak bergelumang dengan dosa UMNO.