Rabu, 13 Februari 2013

Ini dia rupanya penaja PSY - Gangnam Style

PBO: US$500ribu atau lebih kurang dengan RM1.5 juta, itu angka diberitakan seluruh pelusuk negara oleh media internet untuk membawa PSY, akhirnya madu yang diharap tetapi racun yang diterima Najib.

insiden yang memalukan Najib

Persoalan siapa yang menaja $500 ribu itu masih menjadi tanda tanya. PBO pun teringin nak tahu.

Kalau bukan duit rakyat, kalau bukan duit penaja yang memberi, habis duit siapa?





# sila like "pakatan rakyat supporters"


Habis kalau bukan duit Najib, atau duit rakyat, Duit HANTU JEMBALANG agaknya. Hantu jembalang yang suka menghirup darah rakyat.

Najib kata;

"Sekadar untuk mengulangi, persembahan PSY langsung tidak melibatkan wang rakyat. Orang ramai juga tidak dikenakan bayaran untuk menonton" kata beliau menerusi mesej twitter. - bernama


Memang tak habis cerita tu, siapa penaja $500 ribu itu? Apa kaitan penaja itu dengan BN? Sudah tentu ada udang di sebalik batu. Agaknya apa balasan kontrak atau anugerah yang akan diberikan Najib kepada penaja misteri tersebut.

Hairan bin ajaib


“Inilah kali pertama dalam dunia penaja buang duit tetapi mahu merahsiakan,” kata Pengerusi SAMM, Badrul Hisham Shaharin dipetik daripada blognya, hari ini.
Beliau juga mempersoal tindakan Umno Pulau Pinang sebelum ini mengkritik dan mempertikaikan aktiviti anjuran Kerajaan Pulau Pinang tetapi bersetuju dengan pembaziran itu.
“Adakah Umno Pulau Pinang bersetuju membawa artis Korea dengan RM 2 juta untuk menyanyikan satu lagu?” - keadilan daily


HELLO NAJIB .. kalau hang tak bagitau siapa yang taja sekalipun, hang pasti akan meratapi kejatuhan UMNO/BN tak lama lagi.

p/s: Dengar kata, Deepak ada menerbitkan buku kedua mengenai black magic women, hehehe agak2 ada kaitan tak dengan hantu jembalang yang menaja PSY? Ini mungkin hantu jembalang yang lain agaknya.






RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

4 respon:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
NaRa ~~ berkata...

aku berdoa pru-13 ini umno lingkup...nama umno kita simpan di muzium umno di melaka...ali anak setan dah buat muzium untuk umnongok

Tanpa Nama berkata...

Kami guru-guru melayu daerah kubang pasu tidak menyokong UMNO....UMNO perosak bangsa.budaya dan islam

al 'awab berkata...

Kuliah pasai UMNO.UMNO yg ditubohkan oleh Tok Wan Hishamuddin dah mati dalam Mahkamah Tinggi KL, kerana konspirasi Dr Mahathir. Kabilah Dr Mahathir melahirkan umNO(Baru)berebut pesaka dengan YBM Ku Li. Dr MM Kutty menjadi Presiden umNO(Baru)Kuli tuboh Parti Semangat Melayu 46. Ku Li ni pula bunoh mati PSM46 kerana dah iktirah umNO(Baru) macam UMNO ditubohkan Dato' Oon.Selepas jadi mantan PM/Presiden umNO(Baru)Dr MM Kutty begadoh dengan pegantinya Mr Clean Pak Lah. Dengan dendam, bebai dan merajuk lembu kondo, Dr MM Kutty secara resmi keluar dari parti yang dituboh dan diasaskannya iaitu umNO(Baru). Bila anak ayam dedaknya menjadi Presiden partiyang ditinggalkan tu umNO(Baru)iaitu DS NaZak Rosmah dan angkat anaknya jadi TM, MM Kutty jilat balik kedalam umNO(Baru). Style Ku Li juga. Jasa besar DR MM Kutty adalah sekapai selam buat IC dekat rakyat Filipina dan negara lain jadi warganegara dan jadi ahli umNO(Baru) dan pengundi untuk bN kalahkan beberapa parti lawan politiknya. Kira-kira macam tulah. Kini negara menuai hasil usaha tersebut, serabut di Lahad Datu dah sebulan menjadi haru. Hidup umNO(Baru)!!! Hidup Melayu Peranakkan!!!!!!