Sabtu, 8 Mac 2014

Musuh-musuh Anwar berpesta sakan malam ini


Akhirnya saat yang mereka nantikan telah tiba. Setelah bertahun-tahun mereka merencana akhirnya hajat untuk menamatkan karier politik Anwar Ibrahim Berjaya dengan fitnah liwat II melalui lubang dubur!

Anwar Ibrahim didapati bersalah melalui mahkamah rayuan dan dikenakan hukuman penjara 5 tahun.

Kenapa 5 tahun bukan 10 atau 20 atau yang lebih menarik lagi 4 tahun?
{baca lagi klik butang papar ... }



5 artikel pilihan pembaca hari ini







Jika PRU ke 14 akan berakhir tempoh pada tahun 2018, maka hanya tinggal 4 tahun sahaja lagi. Jadi jika 5 tahun, maka Anwar Ibrahim tidak boleh bertanding dalam PRU 14! Itupun jika Anwar Ibrahim tidak menfailkan kes ke mahkamah persekutuan. Atau dalam tempoh sebelum PRU 14, Mahkamah persekutuan juga memutuskan Anwar bersalah seperti yang terjadi hari ini.

Hasrat untuk melumpuhkan pemnbangkang melalui memenjarakan Anwar Ibrahim tidak akan Berjaya kerana dengan memanjarakan Anwar Ibrahim melalui agenda jijik fitnah liwat 2, akan terus membangkitkan semangat juang rakyat majority yang memilih pakatan rakyat pada PRU 13 yang lalu. Bukan kerajaan minority yang penuh kejahatan untuk mengekalkan kuasa.

Malam ini, musuh - musuh Anwar tebahak - bahak ketawa bersama syaitan yang dikenali. Mereka tentu rasa nikmat yang tidak terhingga. Kerana Anwar Ibrahim telah diputuskan bersalah walaupun fitnah liwat penuh tanda - Tanya yang meragukan.

Begitu juga dengan bekas - bekas pejuang dan sahabat karib Anwar yang telah berpaling tadah dengan bersekutu dengan UMNO!

Tapi ketahuilah, air mata insan - insan yang memperjuangkan keadilan, kesaksamaan rakyat akan di balas pada PRU ke 14. Anak muda sekarang tidak akan membiarkan pengorbanan dan susah payah Anwar Ibrahim selama ini dikuburkan begitu sahaja.

Lawan tetap lawan, kita iringi doa agar yang menzalimi akan ditimpa laknat Allah. Da kita akan terus bersatu di bawah pakatan rakyat untuk menghancurkan rejim Barisan Nasional yang dikepalai oleh UMNO. Langakh pertama, kita hilangkan deposit calon BN di DUN Kajang!
setuju?



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

11 respon:

Tanpa Nama berkata...

penipuan yang nyata

Unknown berkata...

lau betul pa yg d dkwa anuar memg kne tp lau btol die x de buad insyaallh tuhn maha mngetahui anuar akn trlps dr too smua aminnn...

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah kes dh solosai.. Kpd pnyokong anwar jgn hampa teruskan berdoa utk mlihat kebenaran.. Xguna kita maki hamun sesama umat sdgkn kita pn xtau liwat terjadi ataupn tidak.. Terimalah kputusan dgn hati yg bersih.. Jgn buat himpunn bersih dh la... .

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah ada bukti dgn cctv g2,takkan sengaja nak diadakan pulak.Ya lah,kenapa sebelum ini peluang utk buktikan diri x bersalah disiakan sahaja.Cuma satu,senang sahaja kita ragui kredibiliti Kerajaan yg berlainan ideologi,tetapi kenapa x cuba risik dan siasat tuan punya badan,adakah benar tuduhan liwat yg dikenakan itu selama ini.Sudah berapa org yg dilibatkan dgn kes liwat beliau.Kalau org yg sama,bolehlah kita kata konspirasi,tetapi bila org berbeza,pelik dan ajaib..cuba tanya beliau,nafsu seks dan perlakuan bagaimana menjadi amalan sekarang..?tanya juga kawan dan sahabat beliau,betulkah keputusan mahkmah rayuan tempo hari...Kita jgn nampak salah org,realiti sebenar x tahu.Memang betul,kebenaran itu sangat2 pahit.

Tanpa Nama berkata...

maka diturunkanlah BALA.......

Tanpa Nama berkata...

Maka diturunkanlah BALA

Tanpa Nama berkata...

Maka diturunkanlah BALA

Tanpa Nama berkata...

Maka diturunkanlah BALA..................

Tanpa Nama berkata...

Anwar ibrahim berhabis dorang teropong, tapi si phedophile datuk tamby chik boleh lepas bebas dari kesalahan statutory rape!

Tanpa Nama berkata...

mat mat bedul yang sokong anwar tu, Tanya diri kamu kalau kamu di liwat atas sebab kerja kamu yang di beri boss kamu, kamu di belanja kesana kesini, kamu di beri keistimewaan luar biasa...blue eye boy lah kata kan, adakah kamu akan buat complain, after all kamu bukan mengandung pun, siapa pun tak tahu, tapi setelah kamu tahu itu adalah dosa, dan boss kamu nak selalu, adakah kamu akan teruskan perbuatan terkutuk tu, tentu kamu berasa bersalah dengan tuhan kamu,... tapi kalau kamu jenis manusia penting ka dunia, dengan sogokan kewangan, pangkat dari boss kamu tentu kamu akan terus kan, menuduh saiful adalah tidak benar, bukan sekali anwar buat hal, dah banyak kali, Tanya bini dia, azizah kalau mahu dapat kebenaran...kenal anwar kenal siapa dia..menuduh saiful tanpa asas kuat adalah tidak benar, kawan rapat anwar tahu perangai anwar sejak di sekolah lagi,,,dia dari boy school...ko orang pun tahu macam mana perangai mereka...bukan semua tetapi ada..

Tanpa Nama berkata...

Jgn lh doakn sesaorang dgn balak... moga2 allah bgi hidayah org2 yg melakukan dosa utk bertaubat..amin..