Sabtu, 19 April 2014

Artis: Buat apa berkemban, telanjang lagi syok!


Kepada artis-artis yang 'ghairah' sangat nak tunjuk you all punya body demi mengejar ringgit, apa kata kalau korang telanjang je semasa buat filem.

Alang-alang korang teringin nak kena humban dalam neraka, biar telanjang baru berbaloi.

Tunjuk je apa yang korang ada, nanti peminat korang boleh tolong kira berapa helai b*l* yang korang ada.

Satu lagi, kalau korang teringin sangat nak kena humban dalam neraka dan redha masuk neraka, janganlah korang nak tarik orang lain sama masuk neraka. Korang masuk la neraka dan boleh geng dengan setan-setan laknatullah. Bukan ke setan-setan tu suka kalau manusia ramai yang jadi geng mereka?

Anak - anak muda yang jadikan korang sebagai ikutan, banyak yang terdedah sana, terdedah sini. Korang tak rasa bertanggungjawab sikit pun ke?

Kita ni sultan - sultan agamanya Islam, PM Islam, TPM Islam, mufti - mufti Islam, susah sangatkah nak letak peraturan agar artis jangan dedah sana dedah sini? Kalau kena bala bukan saja si artis berkemban dan PM saja yang kena, semua akan kena.

Oleh itu kita syorkan pada si artis redha masuk neraka dan geng-geng artis yang macam sial je nak tunjuk body, apa kata telanjang saja dalam show akan datang.

~penburukonline


sumber


# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

mohamad berkata...

malu beb, tak berapa tembam !!!!!

Tanpa Nama berkata...

dah lisut tua bangka yg minat mereka orang tua tidak ada gigi

Tanpa Nama berkata...

pompuan punye cipap namanya....ulang alik pun tu juga jantan cari